vilken avkoppling!

jag har haft en jätte bra dag. stack till mia efter lunch & vi hann titta lite på tv innan det va dax att besöka gymmet. & jäkla måste jag säga va mia e duktig. det va precis som hon inte gjort någe annat, så duktig! trodde det inte skulle bli så mycket till träning för min del, att jag skulle behöva stå där & visa henne massa men hon va så lättlärd så allt bara flöt på. synd bara att vi stressade lite, för hennes henke skulle iväg & fiska med en kompis.
men huvudsaken vi va nere & vi fick känna på lite flås. jäkla va bra det känns efteråt! det gör vi om, mia!

efter träningen gick vi  till hennes jätte fina granne åsa & tog några koppar kaffe. käften gick i ett på oss alla tre he he...jäkla vilken härlig granne! det va precis som man kännt henne hur länge som helst...hoppas jag får träffa henne igen!!!

under tiden jag va med mia så hade staffan med barnen hos danne som också har 2 barn. de hade haft det jätte bra. han kom sen & hämtade upp mig & nu e vi hemma, trötta, utslitna men glada över denna dag också. jag älskar verkligen min familj!!!

nu ska jag läsa lite innan det e dax för sängen!
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det saknas list där! Haha..



Vi renoverade och öppnade upp från köket till vardagsrummet när vi flyttade in, men vi är ännu inte klara (lathet) med listerna som ska vara däremellan. Både på golvet o taket.. hehe



Anyday now! ;)

2009-07-06 @ 21:59:58
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar istället för att få presentkort som på massa andra sajter?

Bli medlem via länken och få 20 kr i registreringsbonus:

http://www.woopa.se/?ref=ensanna

2009-07-07 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0