det e visst söndag idag!

jo för vi har tvättat. vi gör det alltid på söndagarna, oavsett väder. det e lite synd för idag har det varit så jäkla fint, man skulle ha gjort det för några dagar sen när det bara regnade. fast andra sidan, det går ganska fort att tvätta. vi har så stora maskiner i vår gemensamma tvättstuga så det går så smidigt. staffan går fram & tillbaka med tvätten. jag hänger, viker & ställer allt i sin ordning. så vi hjälps åt.

barnen mår bättre, fortfarande snoriga & hostiga men inte alls så farligt. matilda har varit glad hela dagen & ätit bra & noah med. han har kunnat lekt för sig själv som han brukar göra & vi har inte alls behövt bära på honom. så bra tecken där!!!

noah somnade i min famn efter lunch. gud så underbart...minns inte sist han gjorde det. medans han låg i mitt bröst la jag mig ner i sängen & vi sov en bra stund. så mysigt det va att känna noah så nära en & höra hans andetag. han va så varm & go & jag rös av tanken på att det va min lill prins. min goa lill pojke som jag älskar så högt!!
när han sedan vaknade & fick syn på mig log han det finaste leende jag nånsin sett!!! jag smälte så klart!

kl sex va jag nere på friskis & jympade medel pass. så så härlig, fast det va så länge sen (3 år) jag va på ett jympa pass men det kändes absolut inte som det. jag hängde med iaf, nästan bättre än andra där som säkert kör varje vecka. många ansikten minns jag från förr & det e så kul att se dem nu, se hur de har förändrats eller om de överhuvudtaget gjort det.
jag kommer ihåg en snubbe som alltid tränade där när jag gjorde det. vi pratade en massa, han e sån där som alltid pratar med alla där & e så omtyckt. & idag råkade vi gå på samma pass igen & det första han sa..."välkommen tillbaka!" he he, vilken go snubbe, kommer ihåg en bara så där. fast jag inte alls e lik mig sen sist. vi pratade en stund & jag berättade att jag fått 2 barn & flyttat & hela kittet...det va roligt. jag lär nog se honom igen...

när jag kom hem grillade vi hamburgare & åt på altan. varmt, skönt & mysigt!!! & så va det så jäkla gott också!!!

det blev visst en bra söndag iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0