gnälliga barn + lingonveckan!!!

ja idag har det varit minst sagt en gnällig dag. inte bara barnen dock...även jag & staffan haft våra stunder. inte så roligt med såna dagar men de måste väl finnas de också.
matilda e förkyld & noah tror vi håller på att bli han också. de har båda gnällt till & från hela dagen, men också sovit mer än va de brukar. hade det inte varit för de timmarna de sovit hade vi nog inte orkat med denna dag...även om vi knappt gjort det!
sen så inte nog med det har jag haft ont i magen hela dagen men ändå så jag har plockat, donat, dammsugit, diskat, tvättat & lagat mat. ett tag kunde jag knappt stå på benen men jag klarade det visst!!!

jag vet inte om det beror på att de har varit gnälliga som jag mår som jag mår eller om de varit gnälliga för att jag mår som jag mår???? jag e kanske boven vilket det än e???!!!

solen behövs känner jag! det märkte jag igår...hur gladare jag va när solen sken & jag hade sån ork. men idag har det regnat & regnat...& jag har inte haft någon ork....




Kommentarer
Postat av: Penny

Ja vädret gör tyvärr mycket med ens humör. Man har dubbelt så mycket energi när solen lyser =)



Här i Borlänge har det varit världens deppväder hur länge som helst nu "suck"

Hoppas det känns bättre snart.

2009-06-19 @ 20:36:21
URL: http://pinuppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0