god morgon allihopa!

det va länge sen jag va uppe så här tidigt. "suck"
pga hosta har barnen inte kunnat sova så bra i natt & inte en annan heller. mer än små förkylningar har de inte varit så här sjuka på flera månader. & det må ni tro har varit uppskattat här. speciellt då oftast noah blir så himla dålig & måste få sin astma medicin. men som sagt...nu e det dax för det igen.
jag har varit uppe med noah i en timma nu & ska väl snart försöka lägga honom igen om det går. känner att vi båda behöver sova om vi ska fixa denna dag!!! idag ska jag nog inte ha många krav på mig själv, ska ta dagen som den kommer & försöka lösa allt till det bästa. jag kan ju det här nu, att ta hand om barnen även om det e jätte tråkigt att behöva ta hand om sjuka barn. men sånt e livet...."börjar sjunga" ...så mycket falskhet...den man förlorar vinnner en annan...he he...
ja det märks att jag e trött....då blir jag lite så där knäpp...

noah sjunger med nu...han e också väldigt trött men glad ändå. gubben...hur orkar man så där liten som man e???

nu vill jag att solen kommer fram & gör min dag idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0