hej där alla fina!

dagarna blir bara bättre & bättre. det känns som att det händer massa & det e så himla kul. massa folk träffar man när det e så fint väder. folk kryper ur sina boar verkligen.
igår hade vi petra & döttrarna på morgon fika & strax efter dök staffans pappa upp en kortis. alltid skoj som sagt!!!
sen så kom min syster & va här innan hon skulle till jobbet. vi käka lunch & tog det lugnt. sen så på kvällen målade jag utemöbler igen. nu e jag snart klar...det e så fint. det känns som jag fått ett nytt rum & i like it!!!!! very much!!!

baksidan har vi lagt massa jord på & gräsmattan kommer på fredag. sen så ska vi inviga den hela helgen om vädret tillåter!

idag har vi varit på parken zoo med petra & familj. så trevligt vi hade! & efter det va vi förbi dem en stund & fika. sen så skulle hon ut & köra motorcykel för första gången på länge. hon har ju precis fått lill tuva så det måste ha vart väldigt spännande för henne. vilken jäkla snygg rosa hjälm hon hade...bara så ni vet!

åh va jag njuter!
jag sitter ute på verandan & njuter verkligen. det e så lugnt & tyst & jag hör fåglarna kvittra & då & då en getting eller två...men det e sommar & det e underbart! jag älskar det!
har målat tå & finger naglar & ska läsa lite innan det e dax att hoppa i säng. imorgon får jag sova ut för staffan fick det i morse. mmmm...

hoppas ni haft en underbar dag alla fina! vi hörs av snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du vilja göra mig jätteglad och rösta på mig i veckans blogghttp://hnaolsn.blogg.se/2009/june/bloggande-pa-bussen-finalisterna.html#comment



jag är nr 4

2009-06-24 @ 22:31:48
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: ­-Milly-

tack tack :)

2009-06-24 @ 23:15:33
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilket underbart inlägg. Glad och lycklig, så som det ska vara! =)

2009-06-25 @ 06:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0