jiiipppie!

idag e jag glad trots att det regnar. jo för min lilla sessa har ätit 3 st tallrikar med youghurt till frukost & två korvar med pasta till lunch & så en banan till mellis. underbart! hon som har ätit så dåligt de senaste dagarna fyller på ordentligt nu iaf. hon har alltid varit sån...äter periodvis. men huvudsaken hon e pigg & glad & orkar leka, då ska det inte vara någe fel med henne. & det e hon...som hon orkar springa med det lilla maten hon äter e en gåta!!!

jag har också ätit bra om ni skulle vara intresserad. har fyllt på jag med då jag ska träna ikväll. ikväll tänkte jag köra överkroppen bara & vila benen inför imorgon när vi ska till vilsta. vi funderar att gå dit eller så cyklar vi.
staffan jobbar sin sista dag på jobbet. underbart! nu ska han vara hemma i 3 månader. underbart! men för att vi inte ska gå varann på nerverna så har vi planerat att vi ska ta varsit barn & hitta på saker. jag tror barnen behöver det också, speciellt matilda som inte känner att det räcker med uppmärksamhet sedan noah kom till våran familj.

igår blev vi bjudna på grillat hos grannarna stina & magnus. underbart med fläskfile & jag hade gjort en pasta sallad med feta ost. alice & matilda lekte bättre än någonsin. noah va inte med...han låg & sov hemma. det e bra när man bor så här nära vänner, då kan man lägga noah & så e man nära till hands om det skulle behövas. men för säkerhets skull hade vi även babyvakten med oss.

här kommer iaf lite bilder från kvällen!







efter ätit mat & så frågade stina om vi ville ha kaffe & glass. först tackade jag nej (jag ville vara duktig för en gångs skull) men sen när jag fick se vad för sorts glass de hade kunde jag helt enkelt inte motstå!!!


kvällens kärlekspar!



tack för en jätte trevlig kväll våra fina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0