lördag 27/6!

jag va som sagt hos veronika i lördags. jag fick åka med michaela in till stan så jag slapp bussen i värmen. underbart! innan hade jag bara packat & dragit, va tvungen att komma iväg. efter en dusch hemma hos veronika vaknade jag till liv & kunde börja festa! mmmm...
det va jag, veronika , michaela & nino bara. vi hade tagit med oss plock för teman ost & kex. m köpte kex, v ost & nino med & jag hade tagit med frukt som vindruvor & melon. jäklar va gott! det va verkligen "låt maten tystna mun"! det enda man hörde då & då va "mmmmmm...va gott"
senare på kvällen kom johanna, helené & ica. vi han dricka lite & prata en massa innan vi gick till nybron & dansade häcken av oss. michaela som annars inte dansar skakade loss & det va så kul att se henne. hon kunde verkligen, hon som alltid säger att hon e en sån som inte dansar. hmmm...

efter nybron blev det en kebab tallrik & sömn för hela slanten. vaknade 12 dagen efter att staffan ringer. han skulle fråga va de skulle äta till lunch...man ba..."va???!!!"

här kommer det bilder som vanligt! enjoy!










later!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Verkar som ni hade roligt!:) Ost o vin nam nam.



Kram Ma

2009-06-29 @ 12:32:05
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Bea

SV: Tack så mycket. Har lagt till dig med nu :)



Ja, jag tror också jag hinner njuta lite mer av solen. Är ju ledig i två dagar nu så jag får passa på :)

2009-06-29 @ 17:55:36
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0