man bör inte klaga...

...inte nu när det egentligen e helt underbart väder! sol & värme!, det e ju det jag oftast saknar. men det e sååååå varmt! jag står inte ut!!!
jag hade gjort det om jag hade kunnat tagit mig till sundbyholm, legat på en filt, läst en bok eller två, som jag jämt gjorde förr. men inte nu när jag måste bära & stånka med två barn, mata noah stup i kvarten, orka med matildas trotts, vattna blommor, laga mat, dammsuga, plocka leksaker, bada barnen, byta blöjor & massa massa mer...

veronika va här en stund idag. vi pratade inte så mycket...inte som vi brukar göra. men ingen av oss orkade! jag känner mig så matt! jag vill bada kallt så jag vaknar till liv. ska ta en dusch & jag hoppas det ska hjälpa.

staffan e iväg & stor handlar stackarn. han som har jobbat  hela dagen med att lägga gräsmatta...men det e klart nu & han e så glad. vi har vattnat i timmar nu & gräset har redan rest sig så vi hoppas på att det ska må bra.
men jag förstår inte riktigt hur vi ska kunna använda baksidan om gräset tar 20 dagar till det har satt sig??? då e ju sommarn slut!!! vi kan gå på den lätt men när ska man göra det då det ska vattnas 3 ggr om dagen i flera timmar i sträck???


bilder på matilda, noah & veronika!





ikväll blir det film & godis!!! vad ska ni göra?
hoppas ni får en trevlig kväll iaf!!!
puss puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0