måndag!!!

idag har det varit segt, varmt & klibbigt. staffan tvättade på förmiddagen fram till två & sen så tränade han. jag passade barnen & kokade lite färskpotatis & gjorde en sallad med feta ost. så fort han va klar tog jag bilen in till stan & tränade på friskis. jätte skönt! fick i för sig stressa lite men va gör lite extra stress i mitt liv nu för tiden. det e typ mitt andra namn!

väl hemma va det bara att packa barnen, gubben & maten & bege sig till petra. vi grillade & det va så gott! speciellt efter träningen, för jag va så hungrig. lite kaffe & sen så va det dax att gå hem. i säng med barnen, vattna blommor & här sitter jag nu...tröttare än nånsin men kan inte sova....



tack petra för en underbar kväll...som vanligt!

Kommentarer
Postat av: malin

Vilken skön bakissöndag, jättefina bilder!



Fullfart på måndagen, men skönt att komma iväg o träna.Jag måste komma i gång igen, har varit lat i flera månader nu.



Ha en toppendag!



Kram Ma

2009-06-30 @ 07:08:15
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: malin

Robbin och Ronja träffar inte sin pappa så himla ofta längre nu när de kan välja själva, för tyvär tar han sej inte tid för dem när de kommer dit. Och hans "nya" är väldigt svartsjuk på allt och alla som har en relation till honom.



Men nu ska de prova att vara där, hoppas verkligen han gör något med dem.



Mmm, mycket lätt att det rinner ut i sanden med träningen. Som min gjort de senaste månaderna.Men jag ska bättra mej!:)



Läsa, sola och baljbad för Isac tror jag det blir.



Ha en finfin dag i sommarvädret!



Kram Ma

2009-06-30 @ 10:40:51
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: LINDA

Gud vad gott att grilla. Har inte grillat någon gång alls i år... Inte bra. Får bättra det!

2009-06-30 @ 13:36:28
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, vilken härlig unge! :D

2009-07-01 @ 14:40:46
URL: http://randigradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0