me feeling good today!

underbart ute med sol & värme. en annan e jätte pigg & glad. ska bara äta lite & sen så ska jag & matilda åka iväg & köpa blommor. ska också handla lite mat till ikväll. vi ska grilla!!! svärmor, staffans faster & kusin & så min kusin kommer!! kul kul! "längtar"




ser ni va jag har på mig??? randigt!!! det mina vänner e första gången för min del typ. jag har alltid tyckt att randiga kläder får en att se tjockare ut  men jag skiter i det idag. ett stort framsteg för mig & jag e stolt!!!

Kommentarer
Postat av: ­ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har!

Är allt bra denna soliga dag?



Titta gärna in min nya roliga funktion på bloggen :)



Kram

2009-06-22 @ 17:09:52
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Bloggdesign auktioneras ut just nu i min blogg och högsta budet är endast 20 kr! Auktionen avslutas ikväll kl.22, så tag chansen att få en ny design till ett otroligt bra pris - lägg ditt bud redan nu!

2009-06-22 @ 19:23:21
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0