midsommar!!!

jag måste vara ärlig & säga att jag inte sett fram emot midsommaren. jag äter inte sill & sånt & det e det oftast det som bjuds på midsommaren. men som den bästa svärmor som jag har hade hon lagat potatisgratäng & kycklinggryta så denna midsommar va den bästa hitills. vi va ute på landet hela familjen + mormor & vi hade det jätte trevligt. barnen stormtrivdes ute!!!
matilda hälsade på sina två hästar & lekte med filippa. jag fick bläddra i massa tidningar tillsammans med mormor. & staffan fick ta hand om noah he he...
jag fick även smaska på lite vitt vin som fick mig på gott humör! "me like"!!!

bilder!!!!!








lite tråkigt att barnen e förkylda men nu sover de & jag hoppas de sover gott i natt. natten som va har de krånglat jätte mycket & jag tror inte jag orkar med en natt till:-(
matilda mår lite sämre än noah, hon har en hemsk hosta. min stackars sessa! jag hatar att se mina barn vara sjuka. jag skulle vilja att de alltid va friska & glada men det e väl tyvärr inte en möjlig verklighet.

nu ska jag & staffan titta på film & mysa!!! det e vi fan värda!!!
puss puss puss


Kommentarer
Postat av: katarina

Ser så mysigt ut med hästarna. Hoppas att ni får en fortsatt trevlighelg vink

2009-06-20 @ 14:12:21
URL: http://ina73.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0