mina fina vänner!

igår hade vi folk här hela dagen. först kom svärmor, staffan faster & kusin. vi grillade fläskfilé & till det åt vi en jätte god pastasallad. synd att vi inte kunde sitta ute & äta för det va så himla varmt på altan & baksidan har vi inte hunnit fixa färdigt än. men det gick det med, vi satt innen medans vi åt & sen så satt vi ute resten av kvällen.






veronika kom lite senare & hade med sig bonnie. petra gick förbi här & skulle med något till våra grannar så jag bjöd med henne också & hon tog med sig sin finaste gudomligaste lill sötis jag någonsin har sett. tuva som e 5 veckor gammal!!!
& sen så ringde jag till min fina michaela så hon också kunde komma & göra oss sällskap. hon ordnade så vi fick 2 flaskor rött vin & kvällen va underbar. gud va vi skrattade & gud va vi pratade. det vart helt spontant men gud så roligt. jag e så glad att jag har så fina vänner! jag älskar dem verkligen!!!


veronika & bonnie! äter glass!


lill tuva!


matilda tittar på bebis tuva!


myspys veronika & matilda!


fina michaela & veronika!


bonnie nykter men glad!!!

tack tjejer för en underbar kväll!!!
& tack min fina familj (staffans familj) för en underbar dag!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Gu vilka söta ongar! Både dina två och lilla Tuva.



Jättesöta tröjor dina två sockertoppar har på sej,vart kommer de ifrån?



Kram Ma

2009-06-24 @ 09:08:50
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: chili

naw va fina bilder:)

2009-06-24 @ 18:25:13
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0