onsdag & jag e färdig!!!

imorse vaknade barnen lite tidigare än va de brukar. men det va ganska skönt ändå, behövde inte stressa till förskolan. jag hann även ge noah gröt innan jag väckte matilda så det va lugn & skön morgon.
hade sedan michaela här på kaffe & massa babbel & det e alltid lika trevligt...
efter att hon gått rev jag ut massa kläder från garderoberna & skulle sortera & oh hoj va skoj...näpp. tröttnade på det ganska snart men gjorde färdigt iaf för jag vet att det skulle dröja massa månader innan jag tog tag i det igen...sån e jag!

efter hämtat matilda på förskolan fortsatte jag lite till & fixade det sista. sen fick vi besök av petra & ronja. tjejerna ronja & matilda hade sååå roligt ihop, som vanligt!


när staffan kom hem åt vi lite & sen så började kvällsysslorna...ni vet disk, blöjbyte, leksaksplock & massa annat. alltid finns det något att göra...här e det minsam inge kris, gott om arbete!!!
men vi hann också ha skoj...speciellt staffan & matilda. mina busisar!





sedan bar det in till stan för min del...tränade på friskis & kom hem helt slut. har ätit 3 st ägg mackor men e fortfarande hungrig. ska nog ta mig en frukt också...

imorgon ska jag till tandläkaren. halv elva ska jag laga ett hål...eller ja, tandläkaren ska göra det...usch usch...
det va lite synd att de va tvugna att skicka en påminelse sms till mig för jag hade nog glömt bort det annars...va skönt. nej men det e kanske lika bra jag får det gjort...usch usch....

nää...en frukt & så go natt!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

nej just den typen av ödla är den snällaste enligt många. Väldigt sociala är dom oxå och är den ödla som passar barn bäst om de ska ha en ödla :)



Men visst det finns ju andra ödlor som kan vara smått farliga ^^

2009-06-04 @ 10:59:26
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0