onsdag!!!

idag regnar det. idag e en tråkig dag men tur jag har vänner som kan göra mig glad. michaela har varit här hela morgonen & vi har pratat & druckit kaffe...tills jag fastnade framför våra bästa år & hon inte fick någon kontakt med mig längre. he he...men jag menade inget illa...jag e bara så inne i serien...det e inte klokt men sant!

noah har varit lite gnällig i några dagar nu. man känner på sig att något e på g...tänder? men jag tror nog mer att han e frustrerad för att han precis lärt sig ställa sig upp mot möbler & vill säkert kunna ännu mer som att gå...& just nu vill inte benen riktigt & då blir han bara så arg. jag skulle tippa att det e det & inget annat. hoppas att det e det & inget annat...som sjukdom! han har varit så frisk så länge nu & det har gått så bra med hans astma!

matilda har avslutning på förskolan idag. fast hon ska dit imorgon också. sen ska hon vara hemma hela sommaren då staffan ska vara hemma. men det blir nog bra, vi får hitta på aktiviteter som park, bad & så vidare. man får ju inte tröttna annars lär det bli en låååång sommar.

jag ska börja jobba efter sommaren. det ser jag inte alls fram emot. så jag har kollat upp lite & jag tror jag ska börja plugga. så fort som det e bara möjligt. men det lär säkert bli att jag måste jobba ett tag...kanske till våren. man får se...som sagt jag har precis börjat intressera mig för det.

snart kommer min syster hit. hon e ledig idag så då passar hon på & gör en visit hos oss. sen hon började jobba heltid så hinns det inte så ofta med träffs men man får som sagt passa på när man kan!

lite bilder som vanligt!

så här ser noah ut när han vill vara rolig!


& så här när han e sig själv!


min fina noah!


bara bara jag!

igår va jag, matilda & veronika på ikea. det va jätte rolitg. jag älskar verkligen att åka iväg med kusin...vi har alltid så mycket att prata om & skulle vi inte ha det så sitter vi bara i bilen & lyssnar på musik. det e så bekvämt!
matilda va så snäll under hela tiden vi va på ikea. skötte sig exemplarisk. det va bara när vi skulle åka hem & hon råkade slå sig själv med en leksak som jag köpte henne där & hon grät i hela 20 min. det va inte så kul må ni tro...inte när jag satt & körde. jag som annars e aggresiv i trafiken...ja ni kan ju undra hur jag mådde....
men snart slutade hon & vart sig glada igen! skönt!
annars blev det inte så mycket shopping på ikea. jag slösade bara 1200 kr & det e jäkligt bra gjort för att vara mig. jag börjar nog kunna det hära...att inte köpa saker i onödan. det har vi inte råd med helt enkelt!


matilda åker kana på ikea...ser ni veronika i bakgrunden???



later mina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0