söndag 28/7!

fikade lite med veronika innan jag åkte hem till min finaste familj. va jag hade saknat dem! gick bara in & ut i princip. tog med barnen & åkte buss till parken badet där jag skulle träffa syster & hennes kille. staffan stannade hemma & vilade en stund innan han skulle iväg på bio men en kompis. det va han värd!

& va kul vi hade då! barnen stormtrivdes! matilda badade massor tillsammans med silvie & bekim, men noah som annars älskar att bada visade sig vara en riktig fegis. min skrutt!

jag satt mest & tittade, passade mig perfekt då jag va lite bakis! underbart med familj som ställer upp, de älskar verkligen mina barn. jag har bilder som bevisar det!







jag vet inte riktigt va noah gjorde med ena benet men roligt såg det ut iaf...


& han hade det roligt med bekim!


matilda på väg hem ville se ut som sin mor!

men hon slår mamma totalt som den skönheten hon e! min vackra underbara!


Kommentarer
Postat av: KiKi

Mina badbarn! :)Jag vill också bada,jag är ledig ons-fredag..... :)

2009-06-30 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0