vilken fredag!!!

denna fredag har varit helt toppen hitills. barnen vaknade vid åtta, glada & pigga. det flöt på ordentligt så jag hunnit dammsuga på både nedre & övre våningen. underbart!!!
gjorde lunch i lugn & ro & barnen åt med god aptit. vi har varit ute & lekt i sandlådan & nu ligger matilda i sin sackosäck & noah sover i sin säng & det e helt underbart tyst...ja förutom bolibompa som matilda tittar på....

har precis satt igång diskmaskinen & ska tvätta en tvättis & sen blir det e lång dusch så fort staffan kommer hem.
sen bär det av till veronika! det känns bra idag...känner att jag gjort mitt & jag e nöjd med mig själv för en gångs skull. behöver inte ha ångest för att det e så mycket som jag borde göra än att roa mig...men andra sidan, det e inte direkt så att jag e bortskämd när det gäller att roa mig. jag gör sällan något på egen hand & det e nog dax att barnen, ja iaf matilda vänjer sig vid att mamma inte alltid kan finnas till hands...pappa duger lika bra...om inte bättre, he he...

vi hörs väl imorgon då!!! puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Monika

Hoppas du får en trevlig kväll utan barnen, det behöver man ibland! KRAM

2009-06-05 @ 14:35:13
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Alla behöver tid från varandra ibland ; )



Hoppas du får superkul!

2009-06-05 @ 15:28:42
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0