14-timmars sömn.

matilda vaknade prick klockan sju imorse. helt fantastiskt...hon har alltså sovit i 14 timmar i streck. ja förutom den kvarten då jag bytte blöja på henne & om till pyjamas & gav henne en välling & sen så fick hon sova med mig i våran säng. hon va så go...somnade om nästan på en gång, jag låg & tittade på henne hela tiden. min sessa...


he he...fångade denna bild på matilda när hon bara va nån vecka gammal. klockrent eller hur?! he he

nu ska jag dricka lite kaffe medans barnen springer runt här omkring mig. matilda sitter i sin bil & kör & noah i sin gåstol. shit va de e snabba...
staffan, han sover han....

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hur är det idag ??

Haha rolig bild ;)

Kram

2009-03-15 @ 12:09:51
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0