2008-02-02 en dikt till matilda!

Du är så vacker, du är så go,
du är så härlig och underbar.
Du är mitt ljus och mörker,
min dag och min natt.

Du ger mig värme och närhet,
trygghet och massor av kärlek.
Jag kan se det i dina ögon
då när du tittar på mig.

Jag älskar att hålla om dig,
krama dig och pussa dig.
Att sjunga och leka med dig,
det är det bästa jag vet.

Varje dag ser jag hur du utvecklas,
och blir bara härligare underbar.
När du  hoppar och jollrar
visar du bara hur kul du har.

Matilda, min vackraste tjej,
DEN BÄSTA I VÄRLDEN ÄR.
Jag älskar dig så oändligt mycket,
mycket mer än vad någon annan kan.

Du stärker min kärlek och självförtroende,
då du är så otroligt söt.
Men mest för att jag är så stolt
över att du är min lilla tös.

MATILDA; DET FINNS INGEN SOM DU: DU ÄR HELT ENKELT BÄST!!!
Kram Mamma

Kommentarer
Postat av: jessica

gud vilken fin dikt:) mkt fin blogg du har:) kika gärna in på min:)

2009-03-04 @ 09:13:18
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0