bättre sent än aldrig!

vi åkte in till the city idag, jag & barnen. vi tog bussen & det gick hur bra som helst. det va riktigt nice att våga göra något med dem båda för en gångs skull. man har gått & blivit bekväm av sig...som man brukar säga borta bra men hemma bäst....fast ibland kan det vara så att hemma bra men borta bäst. jag behövde verkligen komma iväg idag...träffa folk & få tiden att gå.



vi va på öppna förskolan i kloster & där träffade vi tanja med barnen isabelle & samuel. & så massa andra som man känner igen. innan jag fick noah va jag jämt på öfsk...men nu med två barn blir det inte lika ofta. men det ska ändras...

när vi kom hem blev det kassler till mat. & jag som va så hungrig...åt hur mycket som helst! riktigt gott va det!

vek massa tvätt & plockade undan massa!

21:00 tittade jag på CITYAKUTEN. åh va jag älskar serien...

nu ska jag fortsätta läsa min bok! "längtar"

höres imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0