blogg till min sessa 2007-05-10

God natt min älskade Matilda

Vilken underbar dag vi haft, som vanligt nuförtiden. Du e så snäll och så go så jag vill bara krama ihjäl dig. Jag älskar dig så otroligt mycket.
Vi va på stan och fikade med moster Veronika. Du låg så sööt där i din vagn och tittade nyfiket omkring dig. Moster Veronika va så gullig och bjöd mamma på kaffe och smörgås. Mums, va gott!
Sedan va vi förbi mitt jobb och hälsade på. Alla omringade dig men du såg så nöjd ut så. Du bara stirrade tillbaka och ibland fick du några fingrar här och där att smaka på. Vi va där länge och du va hur snäll som helst...

Idag skulle jag bara testa ifall du kunde sitta i din matstol och det kunde du juh...helt fantastiskt. GeneradDu trivdes som fisken i vattnet. Du bara skrattade högt av glädje. Efter ett tag blev du trött och då passade jag på och höll om dig hårt så du somnade i min famn.
Däremot tyckte du inte så myckte om hoppgungan idag. Men du va nog bara väldigt trött...vi testar igen imorgon!
Ikväll ville du bara mysa och trivdes sådant i min famn. Det va så underbart att jag nästan inte ville att du skulle somna för natten.Gråter Jag tyckte du va så söt när du pratade med mig och när du log när jag svarade dig.
Det va så underbart att titta på dig när du sedan låg där i din korg och snuttade på din filt och tittade hela tiden på mig. Som att du va rädd att jag skulle sticka om du tittade bort.
Det behöver du inte vara rädd för min sessa. Jag kommer aldrig att lämna dig. Jag kommer alltid att finnas där för dig. Jag kommer alltid att älska dig och vilja ditt bästa. Du e det absolut underbaraste dotter man kan ha, du e min lilla tjej. Min älskling, som jag lever för. Du gav mig en mening med mitt liv.

Sov så gott min älskling och dröm dom vackraste drömmarna och sov den skönaste sömnen!!!!

Jag längtar redan efter att få hålla om dig! Och lukta på dig min sötnos. För du doftar så gott, så tryggt och varmt. Så helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ohhh,så fint snyft!

2009-03-03 @ 22:24:56
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0