deppis men glad!

idag har det varit en bra konstig dag för mig. jag har skrikit, gråtit & skrattat i kapp. det e lite kaotiskt i mitt huvud just nu. jag tänker för mycket & jag blir bara besviken på mig själv. jag vet att det beror på alla hormoner som e på besök  just nu (mens) men det känns ändå som att det finns så mycket som jag egentligen borde göra & borde ta tag i men jag har bara inte kommit underfund med va det e...än!
jag tycker inte om att vara deppig. det e väl ingen som gör men när jag blir deppig så blir jag deeeeeeeeeeeepppppppppppiiiiiiiiiiiiggggggggggg!!!! jag låser in mig i mig själv & förstår mig inte på omgivningen. det e precis som att jag e där men ändå inte där...förstår ni va jag menar?????

som tur så fick jag vara med min fina familj idag så jag inte behövde tänka på vad jag borde & inte borde göra, iaf inte hela tiden!
först va vi hos min syster. farmor, kusin veronika & allan va också där. det va ett tag sen vi träffa allan så det va på tiden. han & noah hade inte träffats tidigare men det gick hur bra som helst för dem att umgås ändå!


matilda va väldigt blyg för allan ballan så hon hamnade i famnet på veronika där hon också somnade & sov under hela besöket!


efter syster va vi hos staffans mormor där vi fick söndags stek, kokt potatis, brun sås, grönsaker, plommon & äppelmos. mmm...riktig fin middag. till förrät fick vi pajskal med fyllning av svamp & skinka. det smälte i munnen på mig. jag som va så hungrig också!
svärmor va på lika bra humör & fick mig att må bra. det behövdes just idag!

nu e vi hemma igen, barnen sover sedan länge, jag har duschat, betalat massa räkningar & ätit massa choklad. "fy skäms". men det e ju så gott..

förresten så har jag börjat läsa igen, för första gången sedan noah föddes. jag älskar att läsa böcker, älskar att gå in i själva handlingen & bara försvinna in i det för en stund. en riktig avkoppling i mitt jäktiga liv! 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Uscha buscha för lingonveckan...då blir det kaos i mitt huvud oxå...Den där boken är rätt bra, jag har läst den!! Ha en bra dag! KRAM

2009-03-02 @ 07:36:02
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Marri & Josse

SV: aa det kan vi :)

allt väll annars ?((:



kraaaaaaam

2009-03-02 @ 11:30:38
URL: http://mariiisjosseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0