det va nice på tuna park!


det va riktigt trevligt på tuna park ikväll. det va typ inge folk & det va så skönt att gå där i lugn & ro. jag, michaela & kusin. ja hon följde också med. jag shoppa lite...men bara lite. hade tyvärr inte så mycket pengar så jag kunde köpa allt fint jag såg. åh gud va det va fina grejer...speciellt på mq. jag hittade en prickig vår jacka som jag vill ha...vill ha!!! men men...

sen så va vi & handlade på coop. jag skulle köpa keso till staffan (som michaela fick påminna mig, he he) & bananer till barnen & så köpte jag en bok på rean till mig. kan inte låta bli!
i kiosken passade jag på & hämtade två nya triss (vann 25 gånger 2 för ett tag sen) & så satt jag & skrapade dem & fick 25 kr på ena & 25 gånger 2 på den andra. jag va dum som inte tog pengarna då men istället köpte fler triss. då fick jag bara 25 kr på ena...& sen så tog det slut. det va tydligen inte min tur att bli rik idag "sur"  "ledsen"  "besviken"

detta köpte jag idag!


skjortklänning från mq!


tunika & kjol från gina!


väska från hm!


& så denna bok!

när jag kom hem hade staffan lagt båda barnen & det hade gått jätte bra. han va så stolt över det! sen så berättade han att matilda kissat på pottan...helt alldeles själv. shit va jag e stolt. jag har pratat om det med henne hela dagen...att hon nu e stor att kanske försöka göra det. hon måste ha lyssnat...för kissat i pottan har hon gjort. idag! min älskade lill sessa! va mamma e stolt!

ni som inte har barn förstår nog inte varför det betyder så mycket för mig men jag kan bara säga så här..."det blir mera pengar över till något annat (än blöjor)"...då kanske ni förstår??!!!!!

såg ni förresten greys ikväll??? visst e den bra...bästa serien som någonsin gjorts...

god natt på er alla underbara! puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!



Vi tillhör Skiftinge, så det är därför vi får gå dit. Slagsta och Skiftinge hör ihop med sina bvc. =)

Vi bor i Slagsta...

2009-03-05 @ 08:15:40
Postat av: Veronica

Hur är boken ? :-)

2009-03-08 @ 14:08:28
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0