för er som inte läser kuriren!

jag vill att den skyldige för mordbranden på statt ska tas fast. jag bryr mig inte om vem det e...bara han får sin straff. det känns inte tryggt att han fortfarande går fritt på våra gator. det kan ju vara vem som helst...

jag läser kuriren varje dag för att följa polisens utredning men än har det inte hänt något. de ska alltid vara så hemliga. kanske bra med tanke på att de tagit fel person en gång. nästa gång får vi hoppas de kan sin sak & griper den skyldige.

i tisdags hade poliser, politiker & brandmän ett möte på teatern där folk kunde gå & ställa frågor runt mordbranden. under frågestunden hade en man ställt sig upp & sagt:
"det va jag som satt anhållen för branden. & jag tycker det va mycket svagt av polisen att gå ut med uppgiften att den vitklädda mannen som fångades av en övervakningskamera var jag, 37-åringen"

jag vill inte vara i hans skor just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0