go morgon söndag!

vaknade imorse av att matilda sa "mamma det e jag"...& jag brast nästan av glädje. det finns inget underbarare än att vakna brevid min lilla sessa! staffan som låg bredvid vaknade han med & vi va lyckliga över vår lilla familj. vilket jäkla fin familj vi e! jag, staffan, matilda & noah. man kan inte få det bättre. jag e så glad att jag har dem...att jag lever i sverige...att jag har friska barn...att jag har ett jobb...att vi har ett sånt fint hus...
tänk om jag hade bott kvar i kosova...undrar hur jag hade haft det???


(nån som e sur)

jag har snart läst ut boken (tusen strålande solar) & den har fått mig att verkligen uppskatta mitt liv. boken e egentligen hemsk...det handlar om kvinnomisshandel & kvinnoförtryck, om talibaner & deras sätt att leva, om krig & hemskheter...allt som jag e glad över att slippa. men ibland behöver man läsa hemska böcker för att verkligen fatta vilket jäkla tur man har!

jag hann ju aldrig blogga igår kväll. hade en riktig bra lördag...med familj & vänner. veronika kom några timmar innan vi skulle till kamilla på smink party & det va tur det för jag hade saknat henne så mycket. vid halv två åkte staffan med barnen till hans mamma ute på landet & vi tog en promenad till kamilshi. halt som det va så tog det sin lilla tid men vi kom fram precis lagom i tid.

det va mary kay produkter det handlade om. jätte fina grejer...kanske lite dyrt för min ekonomi just nu. men gud va skönt det va att smörja sina händer & ansikte med riktigt fina krämer. veronika köpte en kit hon...

kamilla & veronika


mia!!!


vadå inte fin utan smink...kolla in skönheten! "du e så fin mia" puss

nu ska jag sminka mig lite & klä på mig. äta lunch & lite senare ska vi till mia. liam, hennes son fyller 2 år! det ska bli kul!
puss puss puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej :D

Ja Leonora är ett riktigt vackert namn :D

får höra det jätte ofta med :D

2009-03-08 @ 13:24:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Gud vilka söta bilder där uppe :)

2009-03-08 @ 16:22:52
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0