god morgon onsdag!

inatt sov noah hela natten utan att äta en enda gång. "lycklig". jag ska försöka få till det nu, att han endast får vatten om han skulle vakna. jag förstår inte varför han överhuvudtaget börjat med att vilja äta på nätterna när han varit så himla duktig med att inte göra det & sova hela natten. det e kanske för att han somnar så tidigt...men han blir ju så jäkla trött. det går inte att hålla honom uppe. vi lyckas till högst tio i sju sen deckar han själv.

nu sover han. han vaknade strax efter sju sen har jag hållit honom uppe tills nu...jag ska få rutiner på honom. han blir så trött på en gång...han kan sova upp mot sex gånger om dagen...mellan en kvart till en halv timma åt gången. jobbigt, skulle vilja att han sov längre & färre gånger. men det verkar vara en sån typ, som äter & sover typ hela tiden!!!

matilda e på dagis som vanligt. hon trivs så bra där & det e så kul så jag inte behöver ha dåligt samvete över att hon inte trivs. jag kan koppla av med mig själv lite...det behövs ibland. jag håller på att läsa tusen strålande solar & den e såååå bra. jag e helt inne i den nu...så hej på en stund...jag måste passa på att läsa lite nu när noah sover....


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag håller också på och läser Tusen strålande solar, den är ju så bra. Har tänkt läsa den länge nu så nu tog jag tag i det...och när man börjar läsa så kan man bara inte sluta.

Kram på dig!!!

2009-03-04 @ 10:43:56
Postat av: MALIN

Fin blogg! :)

2009-03-04 @ 11:45:04
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Maria

Har också läst den boken! Grymt bra! Kram på dig!

2009-03-04 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0