god morgon tisdag!

idag e matilda på dagis. det e så skönt att få koppla av lite själv så här på morgonen. noah sover & jag dricker kaffe som vanligt vid denna tidpunkt.
det går tydligen magsjuka på dagis igen...man ba...shit! hoppas verkligen mina barn klarar sig den här gången. för annars tror jag skriver ut matilda från dagis...jag orkar fan inte mer med sjuka barn. stackars noah...han får aldrig vara frisk.
jag vet att det e viktigt för matilda att vara på dagis, hon lär sig så himla mycket där...men det känns inte som det e värt alla sjukdomar hon får med sig hem därifråm. de e för många barn...19 barn på en liten avdelning. det borde inte vara tillåtet att vistas så många på en sån liten avdelning. de måste ju ha en vis yta allihopa...så de kan röra sig fritt & känna att de får tillräckligt med uppmärksamhet från lärarna. & stackars lärarna...de kan inte ha det enkelt. jag som har nog med två...tänk hur dem har det?!

nu kommer michaela hit. vi ska dricka kaffe & prata shit som vanligt. hörs sen vi andra! puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Är du intresserad av gratis presentkort till kläder? http://www.freestreet.se/?r=147 är en bra sida för dig med street-stil! :) kram

2009-03-03 @ 13:08:36
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0