hej där torsdag!

idag har jag haft fin besök av tanja & hennes bäbis samuel. vi hade det riktigt mysigt. pratade en massa (vi kom fram att vi båda gillar att läsa böcker & helst verklighetsbaserade) & så åt vi tonfisksallad till lunch. enkelt & gott! de åkte för en stund sen...hon ska hämta sin stora tjej på dagis. tråkigt att man måste passa tider så här...annars hade hon nog stannat lite till. vi som precis hade börjat på riktigt smaskiga samtalsämnen...men men..."tanja vi får ta & träffas snart igen".


tanjas bäbis, samuel! va söt han e!!!


& så min bäbis, noah!!!

annars så mår jag väl så där...fortfarande lite deppig men det börjar gå åt rätt håll nu. det e ju helg snart...åh va jag längtar. det ska bli så skönt att umgås med familj & vänner...behöver det mer än någonsin!!!!!!
nä nu måste jag snart hämta matilda på dagis. lite att göra hemma innan dess...

kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0