idag då rå!

halv åtta väckte noah mig imorse. strax efter vaknade även matilda. jag gjorde i ordning dem först för en gångs skull & sedan åt vi frukost. det tog sin tid det & vi kom till dagis nån gång efter nio. kl tio va jag på bvc med noah. han väger nu 9800 g & 75 cm lång.
sen så va vi förbi mitt jobb & lämnade några papper. pratade med några arbetskamrater medans de tittade på noah precis som de aldrig sett en bebis förut. så gulligt!
efter det tog jag en vända mot syrrans jobb. hon jobbar i biblioteket på högskolan. blev bjuden på en kopp kaffe & noah fick lite mys med henne medans han knaprade på några majskrokar.


sen så va det dax för att hämta matilda på dagis. solen sken för fullt! michaela & barnen kom förbi på fika. barnen va lite trötta idag så de tog de lugnt. satt mest & tittade på tv. matilda försökte få igång dem men det gick inte så bra.

staffan kom hem kvart i fem. sent sent sent! jag hade så klart hunnit laga maten...(skinksås med pasta). & gott smakade det! sen så va det dax med kvällsysslorna. när det va färdigt satte vi oss i köket & jag & staffan tog en kopp kaffe. tittade ut & såg att veronika & alicia va utanför. & jag blev så glad. hade verkligen saknat min kusin!!!
matilda blev lite blyg för alicia. satt mest & tittade på henne. sen så vart hon trött & sa att hon ville lägga sig. så matilda somnade tjugo över sex & noah några minuter senare. underbart! visserligen gnäller matilda lite mer nu på eftermiddagarna men det e det värt om hon ska somna så här tidigt.


jag har tagit en rejäl dusch med skrubb, hårinpackning & lite annat, he he...så skönt. nu sitter jag & tittar på desperates & sen ska jag lägga mig! trötter idag!!!


hoppas ni alla haft en underbar dag!
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin S

okej :) jag har lagt till dig med nu! tack så mycket, det behövs :)

2009-03-17 @ 22:16:43
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: (k)

ha en bra dag :) ♥

2009-03-18 @ 07:28:07
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Makrill

Åhhh tack, vad snällt av dig :') !!



Gud vad söta de är! Hoppas du haft en mysig dag!

Kram emelie

2009-03-18 @ 18:55:18
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej,

vilken fin blogg du har. :)

Allt bra?

2009-03-18 @ 20:00:19
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Syster

Det är ju bra att jag är med i din blogg, men försök lägga ut några finare bilder på mig,hehe.Eller så är det bara jag som tycker att jag blir ful på bild....

2009-03-18 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0