I`m back!

hej där mina kära läsare. ursäkta att det dröjt några dagar med nya inlägg men jag har verkligen inte hunnit. det har verkligen varit fullt upp, fast på ett bra sätt.

i torsdags hade jag michaela med barnen här på eftermiddagen & vi hade det såååå kul. barnen lekte så bra tillsammans & jag fick sällskap så jag slapp ha det tråkigt en eftermiddag. alltid uppskattat. jag & michaela försökte bläddra lite i hm`s nya katalog & nya chik men det gick si så där med det. barnen gör allt för att få sin dos av uppmärksamhet, det e däremot inte alltid uppskattat, ha ha...

både max & celicia ville sitta brevid matilda så vi fick möblera om lite så alla vart nöjd. fina matilda blev så klart stolt!

vi misstänker lite kärlek mellan max & matilda, he he...shit va gullida de e!!!!!

min fina michaela!!! puss puss


på kvällen va therese & patrik förbi en stund. de väntar barn i början av sommaren så hon hade så fin mage så jag vart nästan sugen på en till...men nej nej nej...absolut inte en till!!!!!! jag måste påminna mig själv att jag inte vill ha ett barn till...hur mysigt det än e med rund mage & små bebbe. åh de doftar så gott....nej nej nej..."skärpa till mig"

fina magen! & så staffan, therese & patrik i soffan!


igår fredag hade jag tänkt att ta med barnen in till stan & hälsa på syster men hon ringde & berättade att de va sjuka. jag vågade inte riskera att ta med naoh dit. han ska ju alltid gå & bli så himla sjuk så då bestämde jag mig för att stanna hemma. fast det blev ganska tråkigt efter ett tag så jag hörde av mig till kamilla om hon kunde tänka sig att ta hand om oss en stund. & det gick så bra så... alltid lika kul att vara där. kaffe & massa trevligt prat. & så barnen som leker ihop. matilda trivs verkligen hemma hos dem...

min kamilshi!

kamilla & noah i en stor soffa!

julia & matilda ritade, bakade & fikade tillsammans!

det enda tråkiga i det här va nog promenaden fram & tillbaka till henne. att köra ca 30 kg i vagn e inte så skönt för min rygg. uppförsbacken här i hällby e hemsk....jag flåsade mig upp & när jag väl kom upp så blev det precis svart för mina ögon, så där som det blir precis innan man ska svimma. men jag tog djupa andetag & kom tillbaka till verkligheten...man e ju så illa tvungen. även om det hade varit skönt att få decka ihop bara så där, he he...


min underbara sessa!

jag e såååå lycklig! jag har världens underbaraste barn!


väl hemma stekte jag några fiskbullar & till det åt vi pulvermos...ser ni va jag skriver...pulvermos. jag tror det va år sist jag åt det men jag blev bara så sugen när jag pratade om det hemma hos kamilla för de skulle också äta fiskpinnar. mumsilimums va gott det va iaf.


efter maten tog jag en cigg "fy skäms" & så fick jag bara för mig att jag & matilda skulle in till stan. jag hämtade hennes vagn i förrådet & tog bussen, bara så där. shit va kul det va att göra något spontant, utan att tänka så mycket.
ringde kusin när vi kom framm & vi fikade på waynes. alicia & nino va också med. matilda blev helt kär i alicia! så sött!


på kvällen tittade jag & älskling på scrubs. hade fått hem en box på posten så vi såg några avsnitt innan vi somnade. det har blivit lite våran grej...scrubs & godis & så massa skratt!


idag lördag ställde jag klockan på sju så jag skulle få lite tid på mig att göra i ordning mig. klockan nio skulle jag vara på slottskolan & packa upp alla kläder som jag skulle sälja. det va rätt många som sålde...nästan så jag tyckte att de va fler som sålde än va det va som köpte. segt gick det men jag fick iaf några hundralappar som jag sedan spenderade lika fort på polarn & pyret. kunde inte låta bli!

matilda somnade klockan fem ikväll...& sover ännu. noah la vi klockan sju som vanligt men matilda orkade inte vänta till dess. hon höll nästan på att somna vid matbordet. helt slut va hon. vi va ju ute nån timma här innan för staffan hade inte varit ute med dem & så tyckte jag att hon såg trött ut redan då...men det hjälpte inte tydligen. hon vart bara ännu tröttare. vi får väl se när hon vaknar...kanske hon vill sitta uppe & se melodifestivalen med mig. det skulle vara mysigt. bara hon & jag! staffan e på fest...inflytningsfest hos danne. men han skulle ta bilen så det blir lugnt för hans del & det gör mig absolut ingenting om ni förstår va jag menar!!!;-)

hoppas ni har en underbar lördag!!! ta hand om er! puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Jodu, här har det börjats med Gi. Jag har ca 7-8 kg jag vill ned, så visst finns det att ta av. =)

Men tack för den fina kommentaren om att jag ser smal ut, sånt kan man aldrig höra för mycket av! Haha. Nerå, men bilder kan ljuga riktigt bra.. ;)



Underbar bild på dig och dina barn! Ni är sån fin familj.

2009-03-14 @ 20:55:34
Postat av: Michaela

Hej skönheten =)

Förlåt!!! Jag glömde totalt bort loppisen!!! Jag hade tankarna på Celicia som var sååå sjuk och dålig, kom ihåg när jag läste din blogg nu på kvällen... Jag är ledsen =(

Skönt att du fick lite sålt och fick köpa in lite nytt, det är ju aldrig fel hihi



Kram kram

2009-03-14 @ 22:46:40
Postat av: Maria

Ja, det har varit lite glest med inläggen så det är kul att du har satt lite sprutt igen. Det är alltid så kul att läsa :-) Kram kram!!!

2009-03-14 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0