ja ni...funderar en del!

efter att ha läst lite i min blogg på familjeliv så slog mig tanken att jag va lite gladare då när jag bara hade matilda än va jag e nu. kanske beror det på att jag inte va lika trött men jag tror det beror mest på att jag hade det så lugnt med bara matilda. jag sov när hon sov & vi hittade på massor på dagarna. idag sover jag aldrig på dagarna & jag hittar aldrig på något så där. jag hinner inte...med två barn så hinns det inte med något. det e jäkligt synd. för jag älskar verkligen båda mina barn & de e de bästa som hänt i mitt liv men jag önskar jag kunde vara lika glad som jag va när jag bara hade matilda....

åh när jag tänker på det...va ledsen jag blir. varför orkar jag ingenting längre??? vad kan jag göra för att det ska bli bättre???

Kommentarer
Postat av: Marie

De dagar M är på dagis kanske du kan komma tillbaka till det du hade med M, fast försöka ha det med N istället? Sova när han sover osv osv. Så kanske du kan känna dig piggare och gladare resten av dagarna också. Om du förstår vad jag menar? Alla behöver sömn och om du har en del dagar som du kan slappa på/hitta på saker med bara N, så kanske det kan vara lättare att orka med de "jobbiga" dagarna. Och orka vara glad de dagarna också. Nu blev det virrigt, men jag hoppas du förstår vad jag menar... hehe

Kram!

2009-03-04 @ 07:33:13
URL: http://maorie.blogg.se/
Postat av: kamilla

Tror det skulle bli bättre om du började göra mer saker på dagarna, du åkte ju omkring jämt.. & det går att göra detsamma med två barn, jag vet! Det gäller bara att ha med lite saker som russin, kex mm om deras humör tryter. Tror det handlar om att du träffade mer folk, och fick ventelera dig mera, prata av dig, och inte bara med samma människor hela tiden. Och man mår bättra av att bara komma ut & se lite folk... Nu går vi mot ljusare tider, kommer snart vara mycket lättare att hitta på grejer med kottarna som INTE kostar jämt.. Ta med en filt till lekplatsen & lite fika, guuu va jag längtar till våren & solen, tro mig snart kommer allt kännas lättare & du kommer bli gladare!!!! Pussar på dig!

2009-03-04 @ 12:41:19
URL: http://kamziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0