längtar tills staffan kommer hem!

då ska jag nämligen iväg en stund till tuna park med michaela. det ska bli riktigt nice!

annars så sitter jag just nu & dricker kaffe. barnen leker för fullt men de har så kul så. jag får slänga ögonen åt deras håll då & då men matilda e på bra humör så hon verkar inte vilja honom illa just nu.
vi har varit ute & lekt en stund efter dagis. solen sken så jag hade verkligen lust att vara ute. tyvärr så molnade det på efter ett tag men jag njöt av de få minuterna. jag älskar solen, jag älskar sommaren & jag älskar glass...shit va jag längtar efter sommaren!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygg outfit !

2009-03-08 @ 14:08:02
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0