lässugen!!!!

barnen sover, hemmet e städat, disken e gjort & jag e redo för att öppna min bok. ikväll ska jag läsa hela kvällen...tills jag somnar. jag har till & med borstat tänderna så jag inte behöver göra det sen när jag e jätte trött!



hade tänkt att färga håret ikväll men det orkar jag inte med...jag gör det imorgon istället. hoppas staffan kommer hem från jobbet lite tidigare för sen på kvällen ska jag på fest. johanna min fina ska ha en leka kväll med vänner. kusin ska nog med dit hon också. ska bli jätte kul. behöver göra någe roligt..."längtar"




god natt på er alla underbara!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättekul att du kommer ändå! Yeay! :D

2009-03-05 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0