lördag=städdag!

jag har nog aldrig tyckt att det varit roligt att städa nån gång innan idag. staffan tog med barnen ut på förmiddagen & jag satte igång som bara den. kan bero på min lingon vecka, då brukar jag bli lite så här men jag har nog aldrig varit så på hugget som idag. shit va mycket har blivit gjort. jag har diskat, kört 2 maskiner tvätt, strykt gardiner, dammsugit, bäddat rent, badat matilda & lite till. staffan har varit iväg & köpt oss nya fotöljer & så har han fixat & donat så nu har vi ett helt nytt rum här hemma. & hall för den delen. istället för allrum som vi haft innan. de som varit här vet va jag menar...



staffan har precis lagt noah & nu sitter vi i våra nya fotöljer & dricker lite kaffe. snart ska jag lägga matilda & staffan ska åka iväg & köpa oss lite godis. sen så ska vi titta på film. nu kan man verkligen koppla av då man har varit så duktig. hoppas ni alla har en trevlig helg! ta hand om varann!



puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0