min fina familj!

jag har världens bästa familj. jag har världens bästa sambo & världens bästa barn. vi har haft det så mysigt idag, helt underbart. även fast både jag & staffan varit jätte trötta & hängiga så har det varit en bra dag. det har vi nog det vackra vädret att tacka för. hörde att det kanske ska regna imorgon. jag som verkligen hoppades på fortsatt bra väder...men men det e bara att ta det. det finns inte så mycket man kan göra än att klä sig efter det & hoppas på en bra dag iaf.

vi har ätit tacos ikväll. mumsilimums! matilda gjorde sin egen tortilla...det blev som det blev...

men hon e så söt som försökte. hon hade också varit väldigt duktig om hon nu hade ätit upp det också...men men...


min fina naoh med rivmärken på ansiktet "fy skäms matilda"

efter maten gjorde jag i ordning köket medans staffan fyllde på med vatten i badkaret. sen va det dax för ungarna att bada. men jag vart så sugen jag också...så vi hamnade allihopa i vår lilla badkar. jag, staffan, matilda & noah. shit va kul vi hade...jag hade noah sittandes hos mig så jag & matilda plaska vatten på staffan hela tiden, men han kunde ju inte göra det på oss då noah va på våran sida, he he...


hoppas ni alla haft en bra vecka. imorgon e det måndag då tar vi nya tag! puss puss puss & go natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0