min helg!

jag har haft en bra helg trotts tröttheten. tack vare min familj & mina vänner. tur att de finns & kan förgylla min vardag när ungarna inte orkar. tack för att ni finns!

i fredags hade vi petra, nicklas & deras dotter här på middag. eller ja, vi bjöd inte på middag. vi köpte american pizza. två olika medium stora som vi fick i oss med god aptit. efter det åt vi glass med chokladsås & kolasås & massa salta pinnar. matilda & ronja åt så klart mest...men shit va kul de hade. kom överrens precis hela tiden, det va bara i början matilda va lite svår att få kontakt med men hon va bara nyvaken efter somnat i staffans famn ute vid lekparken. hon va helt slut!
vi såg också filmen patrik 1,5! riktig bra film måste jag säga, hade inte förväntat det men den va bra. rekomenderar den!


tjejerna busade för fullt, de dansade & sjöng & höll igång hela kvällen!




igår lördag tog jag matilda in till stan efter sovit en riktig dålig natt pga av noah hostat & velat haft nappen typ en gång varje tionde minut, hela natten lång. vi tog bussen in till stan & mötte syster. åt på donkan & shoppade tre par skor till m. ett par vårskor, ett par sommarskor & ett par höst skor! från vincent så klart!


vi köpte tacos grejer på hemköp & tog sedan bussen hem igen. syster följde med. hennes man kom senare också. vi åt tacos & hade det mysigt. både jag & staffan va jätte trötta så vi säkert inge trevliga så där men syster & hennes man va väldigt trötta dem med så de åkte hem skapligt. sedan tittade jag & staffan på scrubs & åt godis, en stund. både matilda & noah vaknade & vi fixade välling till båda, matilda va hur söt som helst. pratade på precis som det va morgon eller något.
jag hade bestämt mig för att sova på övervåningen så jag kunde få sova en hel natt men nu va matilda uppe så jag tog med henne då. vi la oss & jag berättade en saga om en prinsessa som hette matilda & sen så fick hon en kram & en puss & vi sa god natt & sov till tio i sju. tidigt för att vara matilda!



vi hade tänkt att åka till farmor på middag men vi orkade verkligen inte. jag kommer inte ihåg sist vi va så färdiga som idag. både jag & staffan va jätte tjuriga, barnen gnällde, eller ja naoh iaf. men det räckte gott & väl för att få oss att tappa humöret. tur kamilla med barnen kom förbi en stund som man fick fördriva tiden lite. vi drack kaffe & åt glass med barnen. det va så där lagom skönt då jag inte orkade med något stå hej!
 

julia ville inte titta i kameran men jag fick ett leende iaf!

min fina noah. jag fick ett leende till slut...hoppas han blir frisk snart.

strax efter de gått la jag noah & sov sedan själv några timmar!

barnen sover. jag har precis tagit en dusch & snart tänkte jag börja kolla på lost. får se hur länge jag orkar men som det känns nu lär det nog dröja ett tag innan jag blir trött, man vart pigg efter sovit 2,5 timmar & en lång dusch! staffan dammar som vanligt men han ser rätt trött ut så han ger nog upp snart, min tokige knäppe älskling!

puss puss puss

Kommentarer
Postat av: kamilla

Fina, fina Leo.. Det blir bra snart efter regn kommer solsken, kom ihåg det!! Om allt hade varit på topp jämnt hade man inte uppskattat det, man behöver motgångar för att växa & bli starkare & hitta styrkan. Det är det som gör oss till bra människor, att se ljus i dom mest mörka tider! Puss på dig!

2009-03-22 @ 23:45:41
URL: http://kamziz.blogg.se/
Postat av: celebri

Vilken fin blog du har jag lägger till dig på bloglovin



Kram

2009-03-23 @ 09:11:21
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: Terese

Åh vilka söta bilder :)

Det låter som en underbar helg.

Allt bra med dig idag?

2009-03-23 @ 16:23:55
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0