missa inte Desperate Housewifes ikväll!!!



idag har det varit en bra dag. förutom att jag varit så trött & så sliten så har det varit bra. barnen har busat en massa & de har haft det jätte roligt. en annan har gått i pyjamas hela dagen men ibland e det rätt skönt. jag kände för att bara vara idag...igår hade jag verkligen lust att göra något men idag ville jag som sagt bara lata mig.
jag har fortfarande mens så jag e inte på topp än...men jag kommer nog igång om några dagar.
ikväll skulle jag vilja färga håret (svart ska det bli)...det hade nog fått mig på humör. men jag vet inte om jag orkar. jag skulle faktiskt kunna lägga mig redan nu för natten men jag kan inte missa desperate housewifes...nä nä det går inte! jag måste få min dos!!!

staffan har varit så gullig som vanligt & fixat massa här hemma. han såg på mig att jag inte va så pigg när han kom hem så han har badat barnen & lagt dem. så skönt...jag orkar verkligen inte. inte idag. imorgon e det en ny dag...då tar jag nya tag. det ska nog gå bra....
men jag orkade iaf laga lite mat till oss...tacos! mumsilimums va gott det va! det e nästan så jag funderar om jag e gravid igen så hungrig som jag e hela tiden. jag tycker jag äter hela tiden & jag tycker jag äter mycket men ändå blir jag hungrig bara en stund efter. konstigt! hoppas verkligen inte att jag e gravid...
he he...inte en till. det fixar inte jag!!!!! nä det räcker gott & väl med två. man vill ju kunna ge dem den tid & uppmärksamhet de behöver & jag tycker inte riktigt att jag räcker till båda. iaf inte när det gäller matilda...jag ser på henne att hon tycker det e tråkigt att behöva dela min uppmärksamhet med noah...det e därför hon slår på honom hela tiden. det e samma sak när staffan e med henne. "min mamma" & "min pappa"...det säger hon hela tiden till noah. precis som han skulle förstå...hon vill ju så gärna det! stackars min tös & stackars min prins...jag älskar dem båda. så fruktansvärd mycket!!!!!!!

mina älskade älskade pluttisar!


matilda min sessa!


de finaste jag har!!!





vi hörs kanske efter desperates igen!!! puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0