noah 8 månader!

idag e det 8 månader sedan jag höll noah i min famn för första gången. 8 månader sedan jag blev mamma för andra gången. vilken underbar känsla. det finns inget som slår det, absolut inget. det e det finaste jag varit med om, när jag bar mina barn i min kropp & sedan hjälpte dem ut i världen & höll om dem när de va som varmast & goast. sen vilket jäkla jobb det va under förlossningen behöver vi inte prata om, he he...huvudsaken de e här nu & förgyller våra dagar!

noah e som sagt 8 månader nu. så idag tänkte jag att han skulle få börja med lite större bitar i maten. men det gick inge vidare, efter 5-6 skedar fick han upp allt igen, han klarade inte av att svälja helt enkelt. jag vet att matilda hade samma problem så jag fick mosa maten lite extra med en gaffel & det gick bättre. så jag får testa det imorgon, för idag gick det inte sen efter han kräkits. han tappade tålamodet helt.

annars så har matilda varit rätt så gnällig hela eftermiddagen här. vi va ute & lekte efter dagis med michaela & hennes barn & sen så följde de med oss hem. barnen fick äta glass & vi drack kaffe som vanligt. vi fick även smaka lite glass vi med då båda våra barn inte tyckte om kolaglassen, det som e såååå gott!

staffan kom hem tidigt idag så han fick ta med barnen ut igen (kanon väder juh) så jag kunde plocka lite här hemma & laga lite mat (spagetti med köttfärssås). efter det åkte jag iväg till apoteket & coop & svängde även förbi ÖB & köpte en spegel som vi ska ha här nere i vår allrum. fin den e! den kostade bara 250 kr så det va inge pengar det.

nu här på kvällen har jag & staffan tittat på dokumentären om josef fritzl, han som hade sin dotter inlåst i källaren i 19 år. helt sjukt. han våldtog henne & hon blev gravid hela 6 gånger. fast hon hade haft 7 barn om inte ena tvillingen dött efter 3 dagar bara. usch usch...jag mår så dåligt av bara tanken. hur sjukt e inte det? shit...man måste vara bra sjuk!!! tur han fått livstid nu...fast jag tycker han borde hängas...men men...det e vad jag tycker!!!

nu tänkte jag bläddra lite i min nya chic & veckans NU! sen ska jag sova! men först ska ni få se lite bilder från igår & idag!
puss puss puss & go natt!!!!






nån som har lite väl för lång lugg just nu??????




celicia ville inte vara med på bild!

max i snyggaste frillan, he he

matilda kunde vara glad lite här & där...

Kommentarer
Postat av: Katarina = Ina

Vad fint skrivit om din lille 8 mån.

Kanske en till som behöver klippa sig, tänkte på luggen ;-)

Otrolig fina barn allihopa. vink

2009-03-27 @ 17:54:08
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken fin liten kille du har!

2009-04-08 @ 15:20:47
URL: http://www.doverklo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0