noah e sjuk igen!

nu sitter jag här som vanligt nu för tiden & e orolig över noah. han andas tungt & hjärtat slår så snabbt på honom. han har 38,3 i feber & ätit jätte dåligt hela dagen.
nu e det dax för det igen. han fick vara frisk i 2 veckor denna gång, rekord hitills. jag e så ledsen, jag blir inte klok på det här.
sen så ringer man till rådgivningen & det enda de kan ge som råd e att åka in till akuten. shit va jag hatar det. för när man väl e där så e det precis som att jag skulle vara jätte stissig mamma som tror att mitt barn ska dö. det e väl klart att jag kan tänka det, det e mamma oron man har. det värsta som skulle hända mig e att mina barn dog. då vill jag i så fall också dö! näää men usch va jag e hemsk ikväll...


vi får höras imorgon hör ni. nu ska jag sätta mig & lyssna på noahs andning igen...får se hur vi gör med akuten????????

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan inte ens tänka mig in i hur pass jobbigt det är. =/ Hoppas det ger sig snabbt för Noah. Tänker på er! Kramar

2009-03-19 @ 08:17:03
Postat av: Anna

Uscha då, hoppas lillkillen blir frisk snart då!!



Vilka ursöta barn ni har!!

2009-03-19 @ 08:47:59
URL: http://blomglantan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0