så trötta, så slitna!

vi e så trötta här hemma. därför har jag inte orkat blogga. så trött som jag e just nu har jag nog aldrig varit, det känns som det iaf. jag skulle lägga noah här strax innan fem & det slutade att jag somnade också. vaknade för en kvart sen & börjar faktiskt bli piggare. noah sover fortfarande, & matilda har sovit sen sex. snacka om att vi allihopa e trötta. får se hur natten blir nu då...man hoppas ju på att alla fortsätter att sova.
ikväll lär jag inte komma i säng tidigt, så jag tänkte börja kolla på lost (har fått låna andra boxen av mia). staffan ska väl pula här hemma som vanligt men först ska vi äta varma mackor...e såååå hungrig.

vi hörs lite senare kanske. annars så bloggar jag nog som vanligt imorgon. ibland behöver man bara få vara! hoppas ni förstår! puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0