sol sol sol!

vilken underbar morgon, om man bortser från att noah e sjuk då. det e underbart väder & solen får mig verkligen på bra humör. jag sitter vid datorn med il divo på & noah sitter bredvid mig & äter majskrokar & ler. min underbara gubbe! har ringt till rådgivningen så jag väntar samtal från dem vid elva. hoppas jag får en läkartid så de kan lyssna på honom. han låter inte bra alls, han hostar så han kräks. gröten imorse kom upp lika fort som han åt upp det...så tråkigt!


har tagit en morgon promenad med honom så han fick frisk luft nu här på morgonen. det va riktigt skönt även för mig.



igår hade jag ju min syster här nästan hela dagen. hon tog hand om noah så jag kunde städa & plocka. det behövdes verkligen fast det inte va så länge sen jag städade. det e det jäkla gruset, hoppas verkligen de tar bort det nu när det e bättre väder. inge mera snö tack!!!!




efter hämtat matilda på dagis va vi ute i typ två timmar i solen. så underbart. syster tog så klart hand om matilda & noah sov i vagnen så jag satt & njöt på en bänk. det skulle jag kunna göra jämt!

tack silvie för att jag fick sova en timma & du tog hand om noah. älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0