tisdag kväll!

jag hade fel angående att det skulle vara tråkigt att staffan skulle på styrelsemöte. det va helt underbart faktiskt. barnen somnade tidigt som vanligt & jag möblerade om här hemma som vanligt & nu sitter jag & tittar på tv:n som vanligt.
den rätte för rosing går just nu. johan åkte ut. det va kanske lika bra, han va väl inge vidare sugen på linda ändå. stackars linda då! hoppas hon hittar den rätte nån gång. hon behöver någon som tar hand om henne!


nu börjar desperates...jag måste titta juh. "älskar"

sen så ska jag titta på christine! åh va jag älskar tisdagar!



staffan ska måla om en spegel. nu börjar det hända saker här hemma igen...så kul! det e alltid skönt att kunna förnya & förändra, om vi bara haft mera pengar. då hade jag verkligen haft min dröm hus vid det här laget. men vem hade inte haft det med massa pengar i plånboken. det e väl allas dröm, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0