torsdag!

i natt fick jag inge vidare sömn. naoh har strulat i princip hela natten. vet inte vad det beror på men jag misstänker tänder. hur som helst så e det lite jobbigt...jag behöver verkligen få sova en hel natt om jag ska orka med en hel dag. jag ångrar att jag inte gick & la mig tidigare igår kväll. men jag kunde ju inte missa greys. så jag får väl skylla mig själv!

imorse följde jag med michaela hem för en gångs skull. gud va fint de bodde. & så fick jag kaffe, lyxigt för en som mig. jag slapp dricka själv...istället hade jag både henne & hennes man som sällskap. men synd om dem som fick se min pyjamas tröja bara. jag bytte bara om till byxor imorse när jag skulle med matilda till dagis. då jag har min jacka på så brydde jag mig inte om att ta av på överkroppen...det händer rätt ofta nu för tiden...hehe. roligt roligt!

de kommer iaf hit i eftermiddag så ska vi ta igen där vi slutade...

nu ska jag busa med noah en stund innan han ska sova & sen så ska jag passa på & duscha. "det behövs"!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0