underbara il divo!

vilken kväll jag hade igår. tillsammans med sofie & nina! shit va jag e glad att jag fick sitta på globen & lyssna på underbara il divo. det va något det...jag rös i hela kroppen. så nice!

sofie & nina kom & hämtade mig strax innan sex. de skulle egentligen ha kommit vid fem men i o med att sofie e som hon e så blev det inte så. när nina hade kommit för att hämta henne hade hon legat i badet. det e sofie i en nötskal, he he.
men men... nina körde fort & jäkligt bra i sin något äldre peugeot utan avgasrör & vi kom precis i tid. stannade till i nån statoil först & frågade efter vägen till globen & vi passade på & kissade. sen va det inge fara, det va ju inte bara vi som kom så där sent...

sen så blev jag riktigt glad när jag såg var vi skulle sitta. typ precis vid scenen...typ skit nära...typ så man kunde ta tag i dem. shit va häftigt det va!!!! jag låter som en fjortis nu när jag skriver men jag e bara så glad för det...det e inte mycket som händer i mitt liv just nu så det lilla betyder jäkligt mycket!!!!

här har ni iaf massa bilder på gårdagens kväll med il divo! enjoy!






















tack sofie & nina för en underbar kväll!!! puss puss puss på dig bruden!

Kommentarer
Postat av: Em

sv: Jag har varit på en studentsittning och i söndags kom min pappa på besök så jag har umgåtts med honom och hans fru i några dagar.



Kram kram

2009-03-17 @ 21:42:04
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0