vårkänsla

idag har vi städat, rensat massa skit & tvättat massa kläder. jag e helt slut. när jag skulle lägga noah förut somnade jag innan han gjorde det. jag kunde inte hålla emot, tröttheten tog över totalt. men nu så tror jag att jag börjar piggna till. jag har lite tvätt att vika & sen så ska jag dammsuga övervåningen. shit va jobbigt det e med städdagar...hatar söndagar. sen så känner jag mig sjuk, tung i huvudet & ont i halsen. hoppas jag inte åkt på någe skit nu bara. noah e också rosslig, vi har varit tvugna att ge honom ventoline igen. det gick ju så bra utan några dagar men hans förkylningsastma vägrar ge sig. stackars min plutt, om han bara kunde vara frisk!!! jämt & hela tiden!!

matilda har haft det bra idag. busat som vanligt & slagit noah några gånger. så fort man vänder bort blicken e hon där på honom, så synd om lill killen. men men...han ska nog visa henne snart, he he...

ute e det underbart väder. det e varmt & ljust så underbart. va jag längtat efter det här. nu hoppas jag bara det håller i sig, jag vill verkligen ha vår!!! kunna sitta ute & fika & se massa folk. det e så dött här på vintrarna...:-(



min sessa imorse när vi åt hennes låtsasglass!


här busas det för fullt. staffan vart helt slut...

...& så varm att han va tvungen att ta av sig lite...

nä nu e det nog bäst att jag sätter igång med städningen igen. vi hörs ikväll! puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0