vilken kalas dag!

söndag e inte min favorit dag! nä absolut inte. det e oftast på söndagarna vi tvättar, städar & har oss. men idag...det har varit bästa söndagen hitills.
städade gjorde jag i torsdag så vi slapp det i helgen. & tvättade gjorde staffan imorse så vi blev klara lagom till det va dax att gå iväg på kalas. & så har vi haft kusin veronika idag, skrattat & pratat & haft det helt alldeles underbart!
både matilda & noah har varit på jätte bra humör hela dagen.

veronika & matilda i pippi toffsar!


vid halv tre tog vi bilen in till stan. lämnade av veronika & sen så åkte vi till mia med familj. liam 2-års kalas! så kul vi hade där...matilda va jätte glad & hon lekte hela tiden. speciellt när hennes kompis julia kom. vi åt massa gott som bullar, kakor & marängtårta...mumsilimums...va gott det va!
noah va vaken hela tiden vi va där...han som oftast inte orkar mer en någon timma va vaken hela tre timmar. & han va nöjd den busungen. pruttade massor med munnen & hoppade i stolen. han tittade sig omkring & undersökte allt. min prins. på slutet ville han bli buren men va gjorde det när han hade varit så snäll annars?!!!


liam som fyllt 2 år!!! grattis ännu en gång pruttunge!!!


mammorna med barnen satt i soffan medans männen satt i köket & pratade bilar.


kolla in matilda...snacka om att hon gillar salta pinnar. & va snygg kamilla e i sin prickiga klänning "me like"


jag pussar på min prins!


jag e inte nöjd med hur jag ser ut på denna bild men noah e så jäkla söt så jag va tvungen att med den.


mina älsklingar!


barnen hade jätte roligt! här har vi alex, julia & matilda!

matilda somnade i bilen vid kl sex & har sovit sen dess. hon sov inge middag så trött måste hon ha varit. noah la vi vid sju så nu e det lugnt & skönt här hemma. staffan e iväg & handlar lite för kommande veckan & jag sitter som vanligt & bloggar. men jag e såååå trött så så fort jag e klar ska jag borsta tänderna (& jippiiee, tvätta mitt ansikte med massa olika krämer, he he mia) & lägga mig. tror jag....



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken söting :-)

2009-03-08 @ 22:28:51
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Jo tack, de hade jag =)

2009-03-09 @ 17:02:24
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0