det känns som lördag idag!

staffan har varit ledig idag & jag har hela tiden tyckt att det redan e lördag. jag e inte van att han går hemma så här en vardag, så visst har det varit en kanoners dag. helt underbart! det bästa av allt e att han e ledig imorgon också, & så hela helgen...det kan bara inte bli bättre...
på förmiddan va staffan & matilda tillsammans med nicklas & ronja på parken zoo. de hade så klart haft det jätte kul...




medans de va på parken passade jag på & fixade lite här hemma & gosade med min plutt noah. jag fick till & med duscha för honom. han va så snäll, satt bara & tittade på mig...har inte vågat testa det nu när han kan krypa...eller snarare hasa sig (han vägrar lära sig krypa) för man måste ju ha koll på honom så han inte får något över sig...men gullungen satt där bara..."me like"


lunchen spenderade vi hos våra vänner petra & nicklas. de bjöd på mat (donka) & mmmm va gott det va. de har precis nyligen blivit två barns föräldrar de också så mmmm va sött det va att få hålla i lilla Tuva...så underbar liten & så underbar söt. man blev NÄSTAN sugen på en till...staffan tittade bort när jag sa det...förstår inte varför....

tack petra & nicklas för idag...:-)
(tyvärr glömde vi att ta kort så inga bilder därifrån)

nån gång på eftermiddagen tog grabbarna barnen i vagnen & gick en lång promenad...& vet ni va jag gjorde??? jo, jag gick hem & la mig...& jag kan säga så här...att det va mycket bättre än att vika tvätt!!!!
& så vaknade jag när min fina johanna kom & hälsade på. va jag hade saknat henne...
vi pratade en massa som vanligt, åt mat, drack kaffe, segade oss...ja det vi brukar göra när vi träffas.


noah fick testa att äta gröt själv ikväll...& vi kan säga så här, att det mesta hamnade...ja inte i hans mun iaf...


nä ni mina vänner...nu e jag trött. sov så gott & dröm vackra drömmar allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ville vägrar också krypa. Han hoppar fram på rumpan typ. Hehe. De är så roliga de små!



Ha en underbar helg! Kram

2009-05-22 @ 06:48:37
Postat av: Johanna

Usch, enormt fult kort på mig bläääää Men det var trevligt! Tack för igår, nui får det inte dröja lika länge till nästa gång! Puss o kram!

2009-05-22 @ 11:56:01
URL: http://animenone82.blogspot.com
Postat av: leo

nej johanna...du e jätte fin. du har så vackra ögon på den här bilden...;-)

2009-05-22 @ 12:09:52
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAhaha, vad dåligt! Det är ett av det fulaste kortet på mig nånsin. UUUUUUUSCH!

2009-05-23 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0