egentid!!!

ikväll e staffan på styrelsemöte. barnen somnade sju så jag sitter här för mig själv & läser massa bloggar. shit va jag kan fastna ibland. jag glömde till & med att uggly betty går just nu. jag har precis slagit på tv:n & tänkte kolla medans jag bloggar...
jag har haft en toppen dag. min kusin har varit här hela dagen & pysslat om mig & barnen. så skönt & så mysigt att ha henne här. vi har som vanligt druckit massa kaffe men va gör det när man har det så trevligt.?! michaela va även förbi, senare också med barnen. & för en gångs skull kom de bra överrens, kanske inte hela tiden men för det mesta. & det e bättre än inget, eller hur???

dagens visdom:

visst e det sant!! så sant!!! lika mycket som kärleken glädjer en kan den såra...iaf om man inte tar vara på den.







många bilder på noah idag...imorgon ska jag försöka få på matilda också, fast det e inte lika lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0