............................................................

jag e förkyld, trött & lite ledsen. jag har aldrig tid till något överhuvudtaget så man e lite smått deprimerad. jag hoppades på att det skulle kännas bättre så här till våren men det e nästan värre. det e så mycket hela tiden & jag skulle bara vilja lägga mig i min säng & läsa ut en hel bok. va jag saknar att läsa, att bara ligga & fundera, ta dagen som den kommer...
jag vet att ni e många där som tycker att det går att lösa alltihopa & bla bla bla...men jag vet att det absolut inte går. det går aldrig att lösa allt, det har aldrig gått tidigare & det kommer aldrig att gå i framtiden heller. det e alltid nått...om inte det ena så e det andra...nått måste det va! det e livet kära vänner! det gäller att acceptera det bara!

matilda e fortfarande vaken...klockan e tjugo över tio på kvällen i denna stund som jag bloggar & matilda e fortfarande uppe. det e så man blir galen! jag orkar inte ha det så här! jag vill vägra ha det så här men jag vet bara inte va jag ska göra??!!!
det spelar ingen roll va vi gör, om vi e ute hela dagarna eller inne, om vi kör järnet eller bara tar det lugnt...hon vill inte sova vid lunch & hon orkar inte heller vänta till sju så vid fyra somnar hon oftast & sen så håller hon igång hela kvällen. visst hon e lugn & så, just nu lagar hon låtsas mat & jag märker inte av henne så länge jag inte vänder mig om...men kvällen då??? kvällen då jag & staffan bara tar det lugnt & gör sånt som vi vill & tycker om. kvällen då barnen ska sova så vi får koppla av & hämta nya krafter....ohh...

nä nu orkar jag inte mer...får hoppas jag e gladare imorgon för ikväll verkar det bara bli gnäll...
förlåt kära vänner!:-(

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Hoppas barnen börjar sova bättre snart, det gör livet så himla mycket lättare..

Man behöver verkligen sin egen tid.



kramar om

2009-05-26 @ 09:51:40
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0