god morgon onsdag!

har lämnat matilda på förskolan & noah sover just nu så jag har det bra med andra ord. jag sitter med en kopp kaffe & läser bloggar. jag har tyvärr varken hunnit blogga så mycket eller läsa andras bloggar. mycket som händer & sen när man väl e ledig en stund väljer jag hellre tv:n eller en tidning. skönt att bara försvinna en liten stund....

idag skulle jag behöva gå ner på stan & fixa massa ärenden men jag orkar inte. ska hälla i mig några koppar kaffe först sen kanske jag piggnar till. det va ju så fint väder imorse, tänkte att idag kanske man kunde få njuta av lite sol men nu när jag tittar ut ser jag att det e mulet...som vanligt! usch, det hära har jag inte saknat...att vänta på sommaren, på solen & på värmen...nej för varje sommar har jag blivit så besviken...det e nästan höst oftast & jag har fortfarande gått runt& väntat på sommaren...hoppas hoppas att det blir en riktig bra sommar i år!!!!! vad kan jag göra????



later my friends!

Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas du får en bra dag!

Kram, Em

2009-05-21 @ 08:32:36
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Em

sv: Det var riktigt mulet när jag vaknade tidigare men nu börjar solen titta fram. Förhoppningsvis gör den det hos dig också :)

Kram ,Em

2009-05-21 @ 09:14:59
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Marie

Njut av sommaren. Även om det är molnigt =)

2009-05-21 @ 12:30:21
URL: http://www.metrobloggen.se/litentant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0