ingen sovmorgon idag!

imorse vaknade jag klockan fem av att noah skrek, det va ingen hunger skrik fast jag trodde det först. efter han fått en flaska välling va han ledsen & det har varit så sen dess. jag blir lika ledsen varje gång när jag inte riktigt vet vad som e fel med honom men jag skulle tippa på tänder den här gången. jag såg framtänderna kika fram lite så förmodlingen e det innan de liksom poppar upp helt. jag gav honom en alvedon iaf så vi får se, han somnade precis. 
för mig känns det som att jag redan varit uppe halva dagen. inte van att vakna så här tidigt...& vad ska man hitta på??? 

michaela kommer snart...& innan tolv kommer syster. hon ska ta hand om noah medans jag e hos tandläkaren...har en tid klockan halv ett...

later!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0